Tack Nordea

Jag vaknade inte tidigare i morse, jag kände inget pirr i magen. Det var helt tyst i huset. Ingen kaffedoft. Allt som vanligt (nästan).
Sätter på tebryggaren, bläddrar lite i gårdagens tidning. Tittar in till Victor som tydligen passar på att ta sovmorgon, nähä. Jag tar väl och kostar på mig en liten macka då da.

Nu tar jag telefonen som jag brukar göra 21 maj varje år, slår numret till Nordea sätter på högtalaren, ställer mig på uteplatsen med telefonen i högsta hugg:
"Välkommen till Nordea". "Tryck in ditt personnummer, avsluta med fyrkant. Tryck din personliga kod, avsluta med fyrkant"
"Vi på Nordea vill passa på att gratulera med dagen"

Tänk med flera miljoner kunder, så kommer de ihåg min födelsedag. Vad spelar det för roll att telefonen för övrigt hela dagen är tyst?

Eftersom jag inte har legat vaken halva natten och inte heller känt det speciella pirret i magen kan jag nog säga att jag har börjat bli vuxen fast det var roligare förr.

Nu väntar vi besök av makens bror med fru och min äldste son så lite speciellt blir det i alla fall.

;-)

Kommentarer
Postat av: Rianne

Jag tycker det låter helt OK! Grattis!

2009-05-21 @ 12:48:26
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

GRATTIS! Skickar en ringsignal via bloggen;.)) Och grattis till nomineringen inne hos Enbart!:.))

2009-05-21 @ 14:14:23
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, må du leva!! ;) Stort Grattis!!!

Kramen, Maria

2009-05-21 @ 18:33:11
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Gratuelerar med dagen!

2009-05-22 @ 07:18:09
Postat av: Charlotte

Skickar oxå en massa Grattis på Din dag :-)



Kramar!

2009-05-22 @ 17:02:35
URL: http://zaphira-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0