Också en dag

Sov fruktansvärt dåligt i natt. Naturligtvis sömnig på jobbet men har hittat en blogg som jag läser flera gånger om dagen eftersom hon är skriver så fruktansvärt bra och hela historien fängslar så många. Kolla den vakra tjejen och den gulliga sonen på "vimmelmamman"

Efter en lång dag på jobbet då min kollega valde att vara sjuk i dag, förkyld. (2 år sedan sist) var jag rätt trött när jag kom hem. Då ringer min gamla pappa. Blir alltid lite orolig  när de ringer från Norge. Har det hänt något?? Pappa berättade att hans syster, min faster Lillemor dog i morse. Känns lite konstigt även om hon var 92 år. Ringde hennes dotter, alltså min kusin. Tror det är minst 10 år sedan vi pratade med varandra. Vi kunde skratta även i dag därför att hon är lite halvknäpp. Hon berättade att hon suttit hos sin mamma varje dag från tidig morgon till sent på kvällen i flera veckor. Som hon säger så är man alldrig förberedd.

Victor flåsar mig i nacken för nu vill han ha datorn. Tack för dessa få minuter.  :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0