Morgonpromenad

Lördag betyder morgonpromenad med min kompis Karina. I dag var det inte riktigt promenadväder, ca 10 cm SNÖ men som man säger "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder",  (hur hurtig får man vara). Jag har bara dåliga kläder men den goda vän jag är så tog jag  väldigt mycket dåliga kläder på mig. Stegis skulle också följa med. HON-HAN har legat på barstolen i 1 vecka. Stegis har varken dåliga eller bra kläder utan får följa med mig ändå. I dag var det placering i min BH eftersom det var kallt. Det är alltid spännande med stegis, man vet inte alls hur utfallet blir. Tycker egentligen inte om den men köpte den i Norge för några veckor sedan, den kanske behöver lite språkkunskaper.

Shit the same. Jag pulserade i väg kl 9. Inga vägar var plogade. Karina började frysa på låren så hon knäppte upp sina brallor, tryckte ner sina vantar på låren och gick vidare. Efter 1, 5 timmar var det dags att vända en röd och dryppande hemåt. Nu var det spännande vad Stegis hade åstakommit under turens gång.
Fa-- jag glömde ju trycka på start, men visst är hon vacker.

Jag har i alla fall gått min lördagspromenad och får väl vara nöjd med det och det är jag.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0