Jag är grymt imponerad

Just det. Vissa personer har verkligen talang. Flera gånger per dag skriver ni om saker som berör. Jag måste bara ha minst en dos varje dag, även på jobbet naturligtvis. Ingen chef där och ingen chef där. Då kör vi. Upp med favoritbloggen(bloggarna).

Har själv inte mycket att komma med i dag förutom att jag just nu lider av bihåleinflammation som gör jäv......ont men det faller liksom när jag läser om ni där ute som kämpar så hårt.

Har f ö tittat på Victors första träning i nya laget. 14 killar -97 ställde upp på ny arena och full fart vart det från första stund. Kul att se och nu är det dags att planera för Danacup i sommar. Maken och jag ju 2 äldre söner som också har spelat i Danacup och det är kanonkul med de andra föräldrarna i laget, man har ju något viktigt gemensamt - barnen.

Barn är ju ingen självklarhet. Jag har ett exempel på jobbet, 1 kollega har 3 barn och fick inom loppet av 2 år - 5 barnbarn.
Den andra kollegan har 2 barn men inga barnbarn. Hennes ena son och fru var gravida i 14 veckor och under dessa veckor var min kollega helt salig. Vi nästan bad för henne och hennes familj att det skulle gå vägen, det var deras 3:e provrörsförsök men icke. Numera pratar hon inte om det längre men det ser ut som hela äktenskapet ryker. Inte så konstigt det heller. Som läkaren sa till min man och mig efter vi förlorade Kevin: Antingen kommer ni varandra ännu närmare eller så väljer ni att gå var sin väg. Vi valde det första och det var väl tur det för annars hade jag inte haft någon träning att titta på i dag.

Kram till er alla där ute  i bloggvärlden

Kommentarer
Postat av: Melissa

Det är verkligen sant! Åh, vad glad jag blir när jag läser om er och Kevin och era andra barn... han är en del av er familj även om han är på en annan plats.



Jo, man får faktiskt vara lite gnällig när man har bihåleinflammation... har bara haft påbörjan till det en gång -inget kuligt alls.

2008-12-05 @ 00:08:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0