Carpe diem

Ett ganska slitet uttryck men jag har just sett TV-programmet "Himmeln kan vänta". En mycket gripande dokumentär om människor som har livshotande sjukdomar. Starka människor som låter oss tittare ta del av deras liv. Starkt. Lite tufft att titta på för oss här hemma naturligtvis.

F ö har Janne i dag varit på informationsmöte på Kunskapsskolan. Det är dags snart att hitta ny skola till Victor när han börjar 6:an. Själv har jag varit på fotbollsträning med Victor.

Sedan undrar jag varför inte någon kommenterar min blogg. Jag tar det som ett jobb men det är ingen som bryr sig. Tog namnet bloggberta för jag tyckte det liknade blondinbella men fortfarande har hon flera kommentarar än mig. Det är nog dags att ta fram kortet från 1973 när jag sitter med min långa kjol i Spanien. Victor har godkänt det med kommentaren, : Men mamma du HAR du varit snygg.

Tack Stefan för sitt SMS i morse kl 6.15! där du rapporterade väglaget. Kollade kanske min blogg i går.

Tack för den. ZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Isabella Löwengrip

Ha ha! Nu var du riktigt rolig ju. Men du kommer aldrig få lika många kommentarer som jag.



/BB

2008-11-21 @ 08:45:28
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0