Vad hände idag?

Har precis kommit från fotbollsmatch som Victor spelade. Lika roligt som vanligt. Duktiga killar -97. Naturligtvis blir det lite kärringprat också. Nästan lika roligt det ju. :) Visst är det konstigt, man är lite nervös innan matchen precis som det skulle vara värsta VM matchen, men mammor är ju som de är.

Annars har jag i dag gjort Victor väldgt glad då han fick en cykel, ja inte en sådan med "handlekorg" på styret, konstigt men det ville han inte ha, inte heller med pakethållare. Stänkskärm då? Nix, cykelstöd? que, inte heller lyse ska det vara. Ja, just det. Det är en BMX.

Ska väl sätta mig snart och äta middag, sen ska jag se något på TV :) men innan jag sätter mig och äter måste jag ju GÖRA den också. Rostas och potatisgratäng. Inte dumt.

/K

Kommentarer
Postat av: victor

Hej morsan, tja morsan.

2008-11-15 @ 19:12:44
URL: http://bloggvictor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0