Utvecklingssamtal med Victor

Jag vet verkligen inte varför jag alltid är lite orolig inför sådana samtal. Det har aldrig varit några problem med någon av mina killar men likväl. Nåja det gick riktigt bra.  Virre skall få lite extrauppgifter i svenska och engelska. (Bra för då kan ju jag få blogga lite). Passar på nu för Janne och Virre drog vidare till fotbollsträningen.

Skulle ju göra så mycket på min lediga dag men så har jag alltså fått blogg helt på hjärnan, tror även mellansonen också har fått det. Urkul att läsa. Han har ganska mycket humor så det skall bli underhållande läsning framöver.. Som vi säger i vår familj: "Tobbe kan han". F ö har nog han ingen aning om att morsan har en egen blogg.   

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Kristina Birkesten

Jag tror att ni är flera som kan i er familj :o) Du har ju en skrivargåva!

Ser fram emot att få följa din blogg, håller på och läser ifatt alla inlägg nu och är imponerad.



Kram från en änglamamma till en annan

2008-12-26 @ 04:51:45
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0