Ta det lugnt

Jag är så otrolig rädd när jag kör bil på halt väglag. Jag som annars är rätt kaxig på vägarna.  Jag är den som tyvärr gapar på folk som kör lite långsamt. Nu när det är halt (jag tycker det är halt från november till sista mars. Pluss eller minusgrader spelar ingen roll) kör som värsta pensionären (jo jag vet att det finns pensionärer som kör "bra". Har kört prickfritt i 45 år har man väl hört)

Jo du, nu är det Berta som ser till att folk blir förbannade. Jag tycker jag hör dom överallt. Kan inte den jäv.......kärringen ta bussen i stället.  Så är det mörkt också. Det gör inte saken bättre. Liksom för att jävlas så blir det både halt och mörkt.

Om jag tar bilen i morgon skall jag sätta som mål att i alla fall komma upp till 50 km i timmen. Vill bara påminna om att det skal bli halt i kväll. Var rädda om er, kör försiktigt. 

Hur mycket kostar busskort för 5 månader?. Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg =)

2008-11-19 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0