Viktreduktion = återvinning.

Åren har satt sina spår heter det ju och hos mig har de satt riktiga fotavtryck. Barnafödande x 4 (de 2 sista vid 42 och 44 års ålder). När jag skulle starta min blogg  med Victors hjälp frågade jag lite om hur jag skulle göra. Gör vad som helst men prata inte om bantning mamma för det gör alla. Neej men jag har inget annat att prata om svarade jag. Då ska du inte blogga heller svarade Victor. OK nu skall jag inte prata om bantning men om återvinning. Kanske åker jag över till USA och fixar det hela.

Slö som man SKA vara på juldagen kollar jag netupplagan av en kvällstidning och ser just detta.

Plastikkirurg gjorde biodiesel av patienternas överskottsfett.  TANKADE BILEN MED RUMPFETT. Jag har inte så mycket rumpfett men magfett finns det så maken och jag kan åka gratis till Norge nästa gång.

Det här är  värsta affärsidéen. Ska göra en skylt utanför mitt hus: Jag suger mitt fett och tankar er bil. Nej du Victor, det med att inte prata bantning håller inte. Snart kan vi flyga till Miami igen som du så gärna vill med mitt magfett som bränsle.

Återkommer när jag väger 19 kg. (Kommer att dröja väldigt väldigt länge)  

Kommentarer
Postat av: Fru p

Haha du är ju rolig. God jul min vän

2008-12-25 @ 23:57:46
Postat av: Kristina Birkesten

Det var en alldeles utmärkt idé! Och tänk så miljövänligt!!

Jag har gjort en kraftig viktminskninge för att skona ryggen men på magen finns det kvar så att jag skulle kunna åka Vadstena - Linköping x antal gånger och slippa ta färdtjänst.

God fortsättning :o)

Kram Kristina

2008-12-26 @ 03:41:04
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/
Postat av: Kristina Birkesten

Nu har jag läst alla inlägg i din blogg! Och gjort små kommentarer här och där.



Jag är mycket berörd av det du skriver och imponerad över ditt sätt att skriva och din otugrundliga humor som verkligen tilltalar mig!



Fortsätt skriv Berta :o)



Din nyfunna änglamammavän

2008-12-26 @ 05:17:29
URL: http://kristinasryggdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0